29 Mart 2011

Yok mu Değişen Birşey????

   Büyük bir heves ve heyecanla burda yazmaya başladım.Ancak bir türlü orta yolu tutturamadığım ruh halimden,yazılarımda sürekliliği yakalayamadım.
   En son yaşama sevincimi arıyordum.Kaç gün geçti aradan buldum mu? Hayır? Bulmasını beklediğim kişiden de ses çıkmadı.Bu süre zarfında,ruhuma çeşitli kürler yaptım.Vazgeçemediğim oyunuma(World Of Warcraft) geri döndüm,bol bol Komedi Dükkanı izledim.Ama dediğim gibi asıl beklediğim vede istediğim şey bir türlü gerçekleşmedi.Aradan geçen 3 yıl bir sürü şey alıp götürdü sanırımki; içinden birşey yapmak gelmedi.
   Uzun lafın kısası biraz daha iyiyim ama hala yaşama sevincimi arıyorum ve dün gece anladığım kadarıyla uzunca bir süre daha arayacağım.Klişe sözler şu aralarki halimi çok iyi yansıtıyor;Kısmet ,herşeyin hayırlısı,kader...
   Dün benim doğum günümdü...Ben doğum günlerimi hep büyük bir heyecanla yaşarım,yaşardım,yaşarlar...Aldığım son  hediye ;harika,unutulmaz,çok içten bir hediyeydi.Hediyeyi veren çok özel kişiye, burdan birkez daha teşekkür etmeyi borç bilirim.Böyle bir hediyeyi, ancak beni çok seven vede düşünen birisi verebilirdi.Bu kadar sevilmek ve düşünülmek harika bir duygu, birkez daha çooooook teşekkürler....

                                                            
Kırık düşlerimi kim farkedecek?

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright © Summerlust. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver