17 Mart 2011

Yaşama Sevinci'mi bulanların en kısa zamanda bana ulaşmaları rica olunur...

  Bu aralar hiç keyfim yok.Havanın güzel olması bile keyfime çare değil.İçimi o kadar karartmışımki, etrafıma bakmıyorum,baksamda birşey görmüyorum.Aman tanrım hayat ne kadar anlamsız modunda değilim ama onun bir alt seviyesinde takılıyorum.
  Herkes bana değiştin diyor.Birşeyi 40 kere sölersen olurmuş.Ey ahali duyduk duymadık demeyin evet ben artık değiştim,böyle mutsuz,psikopat,deli,manyak biri oldum...Daha öncede deliydim amma velakin şimdi asabi,mutsuz,sinirli deli oldum.Herkese hayırlı uğurlu olsun.
 

2 yorum:

Nameless dedi ki...

bende assagı yukarı boyle bir durumdayım ve herkesin neyin var değiştin falan demesinden nefret ediyorum bi kendi halime bıraksınlar beni istiyorum.. Kısa zamanda bu moddan cıkmamız dilegyle(:

Summerlust dedi ki...

birkaç gündür "bu aralar böyleyim,suratsızım,dokunmayın bana" dedim.zorda olsa etkili oldu,tavsiye ederim.dileğine tüm gönlümle katılıyorum.

Yorum Gönder

 

Copyright © Summerlust. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver